Založ si blog

Prípad R. Vaský vs. HN. . .

V duchu hesla, čo nie je zakázané je povolené, alebo čo nie je súkromné to je verejné, publikujem nasledujúci článok. Nebudem sa vyjadrovať, radšej si spravte vlastný názor na spomínaného pána. Uverejním len mail, ktorý som dostal. Keďže som bol o jeho uverejnenie požiadaný, tak ho tu predkladám v plnom znení, až na oslovenie. Aby som neporušil myšlienku tak predkladám všetko ostatné. Ďakujem za porozumenie.

=============================================================================================

Tu je R.Vaský, Váš bývalí sused na HN blogu.Píšem Vám až dnes, lebo včera som sa celí deň tak chichúňal, že som sa nemohol sústrediť na písanie. Len Vám chcem oznámiť, že tento krát po uverejnení môjho blogu s názvom :

Otázky na telo – Rudolf Vaský , alebo : naj odvážnejší Slovák na svete

! ( 56 minútové video )

http://moje.hnonline.sk/node/10930bol som nie len zrušený, http://moje.hnonline.sk/blog/81926 ale aj moja IP adresa zablokovaná, tak že sa vôbec ani na HN blog nemôžem dostať.

No jedná sranda! Tak že teraz mám oficiálne potvrdené a uznané Hospodárskymi Novinami že ja Rudolf Vaský som ozaj najodvážnejší Slovák nie len na Slovensku ale aj na celom svete ! Teraz, sa môžem verejne pýšiť  že ja som najodvážnejší Slovák na svete a mám to potvrdené Hospodárskymi Novinami ako NEVYVRÁTITEĽNÝ FAKT !

Keby som nebol najodvážnejší Slovák na svete,tak Hospodárske Noviny ako aj hoci kto  iní, by nemali problém to vyvrátiť, ale keďže moja odvaha je  nevyvrátiteľná a nespochybniteľná, tak im neostalo nič iné, len ma nie len zrušiť dokonca ale aj kompletne zablokovať môj prístup na HN blog. (zablokovaním IP adresou)

Ak môžete, prosím Vás zverejnite moje poďakovanie a úprimnú vďačnosť Hospodárskym Novinám za ich oficiálne potvrdenie mojej odvahy. Je to pre mňa nesmierna pocta ! Úplne chápem šéf redaktora Petra Vavra a celí manažérsky tím Hospodárskych Novín,  že to ich moje uznanie za najodvážnejšieho Slováka ináč ani urobiť nemohli iba tak ako to urobili.

Tak že ak niekedy budete mať príčinu ma spomenúť vo svojom blogu, prosím Vás použite k môjmu menu ( teraz už oficiálne potvrdený ) prívlastok : „Najodvážnejší Slovák na svete“. Po Anglicky : The bravest Slovak in the world.

Váš bývalí sused na HN blogu : Rudolf Vaský – The Najodvážnejší Slovák na svete.

p.s. Tu je priamo link na to video za ktoré ma HN poctilo svojím uznaním : http://youtu.be/v1bqTIuMo8s

============================================================================

No o slobode prejavu na Slovensku mám svoj názor. Toto nie je prvý ani posledný prípad. Stalo sa to aj mne, aj keď na iných novinách. Páni blogeri vedia, že to tak je. Ale pán Vaský, prečo si myslíte, že ste najodvážnejší Slovák, veď nie ste ani prvý ani posledný. Nič proti vašim plánom, ale meniť nefunkčnú demokraciu krvavou revolúciou je mrhanie zdrojmi (Najmä ľudskými, dajú sa predsa využiť na doživotnú prácu na verejných projektoch. Len si predstavte tých našich politikov kopať kanály a dav ľudí, ktorý ich poháňa. Krajšia satisfakcia, ako smrť, nie?)

PS: Snáď pochopíte prečo moja odpoveď je verejná.

OI

 

Zisky ropných spoločností + Gazprom (2009-2022)

09.03.2023

Kým jedni strácajú, druhí profitujú aj počas krízy. V nasledujúcom grafe môžete vidieť percentuálny podiel fixných nákladov zložených z priemernej ceny ropy (APSP za Brent, WTI, Arabskú ropu) prepočítanú na Euro/liter a hornej hranici spotrebnej dane z minerálnych olejov z priemernej ceny za benzín (95 a 98 oktánových) a motorovú naftu na čerpacích staniciach od [...]

Už aj Mongolsko je pred nami.

24.05.2021

Počet novoinfikovaných COVIDom už niekoľko týždňov klesá, v nemocniciach sa uvoľňujú lôžka, začali sa športové zápasy a vonku nám prichádza pomaly ale iste záhradkárska sezóna. Ak si odmyslíme politické divadlo, dalo by sa povedať, že konečne tu máme viac pozitívnych vecí. No netreba zabúdať, že ešte stále bojujeme. Bojujeme proti COVIDu, no a keď sa človek v [...]

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Martin

Rob druhému tak, akoby si chcel, aby druhý robil tebe.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 415
Celková čítanosť: 1605573x
Priemerná čítanosť článkov: 3869x

Autor blogu