Chodia sa politici spovedať?

19. decembra 2013, Martin, anekdoty politika a ekonomika recesia recesia zo stipkou pravdy

Blížime sa k najkrajším sviatkom roka a človek tak premýšľa a tačína aj rekapitulovať.

A okrem bežných otázok typu: Bol som dobrý, aby som dostal darčeky? Ma napadla otázka z nadpisu.

Chodia sa politici spovedať? Ak áno, ku komu? A čo také tam vravia?

A možno by to bolo zbytočné. Veď by to mohlo dopadnúť ako v nasledujpcom vtipe…

Policajt: Kde bývate?

Politik: Vedľa svojich rodičov.

Policajt: A kde bývajú vaši rodičia?

Politik: Vedľa mňa.

Policajt: Kde bývate všetci?

Politik: Pri sebe predsa.

Policajt: Kde je teda váš dom?

Politik: Vedľa mojich susedov.

Policajt: Kde sa nachádza dom vašho suseda?

Politik: Nebudete mi veriť, ale vedľa mňa…

 

Sú sviatky Vianoc a základ na Silvester už bol oznámený včera :)

 

Veselé Vianoce a šťastný nový rok 2014 !