Sedem vecí, ktoré na Slovensku milujem

9. júla 2013, Martin, ďakovné nazory politika a ekonomika s bodmi Spoločnosť

Aby som stále len nekritizoval, ale tiež vysvetlil, prečo kritizujem a čo ma na tomto kúsku zeme drží.

 

1. Príroda.

– nádherné majestátne hory, národné parky, jaskyne.

 

2. Milí ľudia.

– najmä Slovenky a pohostinnosť ľudí na vidieku.

 

3. Malebné mestá, dedinky a hrady.

– najmä tie zachovalé, opravené, malebné.

 

4. Jednoduché ale chutné jedlo a pivo.

– bryndzové halušky so slaninkou, klobásky, zemiakové placky a jedinečné pivo.

 

5. História.

– ktorá dokazuje akí mierumilovní a pokorní sú Slováci, aj keď im to doteraz bolo viac na škodu.

 

6. Rodina a priatelia.

– tí, ktorí by mi najviac chýbali, ak by som chcel žiť niekde inde.

 

7. Jazyk a kultúra.

– ten najprirodzenejší a môj rodný, no aj jeden z najťažších na svete. Kultúra založená na pokojnom žití, pohostinnosti, mierumilovnosti a nekonečnej pokore.

 

Pretože sa nedokážem pozerať ako sa to postupne nezodpovednosťou našich volených zástupcov ničí, devastuje a rozkráda a preto, že túžim po tom, aby táto krajina a jej obyvatelia konečne mohli žiť svoje sny, budem kritizovať všetko ničiace, devastujúce a rozkradajúce tieto sny, týchto obyvateľov a túto krajinu.

Viac o požiadavkách občanov na vládnuce špičky môžete nájsť TU na Charte OI SK a podporiť ju môžete TU.

Ďakujem, že Vám nie je jedno v akej spoločnosti žijete.