Založ si blog

Zo zápisníkov nemenovaných kandidátov

Ráno 12.03.2012 – Všetci kandidáti zúčastnených strán s napätí očakávajú posledné výsledky vo svojich straníckych centrálach, lenivší si prispali a sú ešte doma vo svojich supermoderných domoch. Spravili, čo mohli. Včera už odvolili a hodili si hlas, počas volieb neúnavne ospevovali, ako ľuďom prinesú zázrak len oni a nik iný. Že iba za ich vlády sa táto krajina zbaví korupcie, nezamestnanosti a nespravodlivosti. Prebehli aj im známe osady, kde naverbovali, koho mohli a teraz už len čakajú. Už len aby súper neurobil viac.

Zápisník 1:

Ráno 12.03.2012 – „Ale veď ťažko povedať, nech to bude ako bude, urobil som, čo som mohol. Aj tak sa to bude musieť zapiť. Už len záleží, že čo. Radšej predsa len výhru. Veď sme do kampane naliali kopec prachov. No nič, už meškám. Musím sa dať do poriadku, aby som vyzeral. Nahodiť nový oblek z Francúzska, hodinky zo Švajčiarska, topánky z Talianska, naskočím do svojho nemeckého fára, nesmiem zabudnúť na americký mobil a hor sa do slovenskej straníckej centrály. Nemôžem chýbať. Čo povie šéf?“ Buchne dverami.

Poobede 12.03.2012 – „Všade sú tu tí j…tí novinári, ten k…t , ktorého nám bol čert dlžen na kandidátke a ešte vyššie než ja. Nebyť toho, že má kontakty na T… tak nechápem, prečo ho v strane trpia. Len čo nám ubudne hlasov pre jeho arogantné vystupovanie. Aj pre neho nám klesli preferencie. Pre tie jeho kontakty, ktoré vyšli na verejnosť. Ja byť na jeho mieste, tak si sakramensky dám bacha.  Ešteže sa to poriešilo. Neboli sme najhorší, vlastne sa nám to tornádo s tými opicami vyhlo. Našťastie nie je až taký d..il ako tí druhí. Ale čo už, musím to vydržať. Veď je to jeden deň a potom si budem tichučko robiť, čo chcem, teda čo mi šéf povie, aby som stískal. Ale veď nie som malicherný. On sa musí s nimi s..ť, tak nech si teda porozkazuje, aj tak to nemá zadarmo.“ Blesky…

Večer 12.03.2012 – „Paráda! Natreli sme im to. Sme machri! Oslava aspoň týždeň. Ha, haaaa. Som v parlamente. Podarilo sa, konečne sa mi vrátia investície do strany a tej blbej kampane. Aj rodina a známi si prilepšia. Veď nie som sebec. Rád sa podelím so svojim šťastím.“

Okolo obeda 13.03.2012 – „Ešte stále mám tu opicu na krku. Ale veď nebol som sám. Všetci sme sa mierne a poniektorí viac. Hehe. Bolo to súper. Teraz už to nie je tak super, ale parádáá. Uch, keby ma hlava tak nebolela. Musím si dať tú tabletku, čo mi Jano radil.“

Poobede 13.03.2012 – Telefón. „Už som na ceste, musel som niečo vybaviť. Do hodiny som tam.“  „Zase ma potrebujú pri vyjednávaní s tými malamutmi. Už aby tá koalícia bola. Neznášam to, zase budú chcieť dopravu, justíciu, financie a čo ja viem, čo ešte. Ťažko im d…lom vyhovieť. Ale no, veď uvidíme. Aj tak sme najlepšíííí!“

 

Zápisník 2:

Ráno 12.03.2012 – “Patrilo by sa ukázať v kostole. Pomodliť sa za úspech, potom už som spravil, všetko, čo som mohol. Aj po mestách som agitoval, aj moji straníci, aj nás bolo dostatočne vidieť v médiách. Ej nekresťanské peniaze, ale keď účel svätí prostriedky, prečo nie. Inak by tu bolo hotové peklo. Nahodím svoje značkové slovenské sako, hodinky ani topánky tu nerobíme, tak niečo podobné, aby nepovedali, že som niekto viac ako ostatní. Lebo tí, novinári vysnoria všetko. Mestskou dopravou už nepôjdem, už je po kampani, tak radšej zavolám svojho šoféra, aby ma aj Rada zobral naraz. Bude to vyzerať kolegiálne.“ Telefón…

Poobede 12.03.2012 –„Slušná póza, ale ukážem aj, že sa nebojím, veď všetko sme už vyriešili, začo nás pred voľbami tie s..ne novinárske aj ten zmanipulovaný ľud žiadali. Našli sme obetných baránkov, hodili sme to na nich a poučili sme sa. Nabudúce si dáme väčší pozor. Zatiaľ to vyzerá nádejne, aj našim kolegom sa darí. Podrž ma, možno tých ch..ov od..beme. Ale no nepredbiehajme.“ Póza s úsmevom, kolegom a blesky…

Večer 12.03.2012 – „Supéér! Dostali sme ich. Sme machri! Oslava aspoň týždeň. Ha, haaaa. Som v parlamente. Pane vďaka ti! Podarilo sa, konečne sa mi vrátia investície do strany a tej nutnej kampane. Aj rodina a známi si prilepšia. Kresťan by mal pamätať na blízkych. Rád sa podelím so svojim šťastím.“

Okolo obeda 13.03.2012 – „Trocha ešte cítim tú opicu, nesadlo mi to včera. Jožo spomínal nejaké tabletky, aj mi dal, ak sa pamätám. Jasné, dal! Tie iste zaberú. Keď to jemu zaberá, tak to už by aj Žilinčanovi zabrali, hehe.“

Poobede 13.03.2012 – „Čo? Oni? Nás? To si robíš prdel!? Ok, budem tam do hodiny.“ „To sa mi nechce veriť. My ideme s nimi? Čo sme sa ako dušovali, že nie. Akože chápem, že to bude lepšie pre všetkých, aj ľudí, tak oblafneme, lebo im ukážeme, že nám je jedno, z akého spektra kto je, len nech to bude pre dobro krajiny. Prd krajiny, ale hlavne pre nás. Máme veľa, za čo sa odmeňovať sponzorom, agitátorom a vernému elektorátu. Už len dúfať, aby to tí č..áci nechceli stransparentňovať až príliš. Vysvetlíme a uvidíme. Istotne im ide o to isté. Aby sa koza nažrala, aj vlk ostal celý. Hehe. Len aby nenamietali, keď budeme trvať na ministerstvách. No určite to vykšeftujeme. Hor sa na vyjednávačky.“ Zabuchnutie dverí…

 

Akákoľvek podobnosť s realitou je čisto náhodná. Postavy aj dej je celý vymyslený. Ta to už kde by sme boli…

 

Zisky ropných spoločností + Gazprom (2009-2022)

09.03.2023

Kým jedni strácajú, druhí profitujú aj počas krízy. V nasledujúcom grafe môžete vidieť percentuálny podiel fixných nákladov zložených z priemernej ceny ropy (APSP za Brent, WTI, Arabskú ropu) prepočítanú na Euro/liter a hornej hranici spotrebnej dane z minerálnych olejov z priemernej ceny za benzín (95 a 98 oktánových) a motorovú naftu na čerpacích staniciach od [...]

Už aj Mongolsko je pred nami.

24.05.2021

Počet novoinfikovaných COVIDom už niekoľko týždňov klesá, v nemocniciach sa uvoľňujú lôžka, začali sa športové zápasy a vonku nám prichádza pomaly ale iste záhradkárska sezóna. Ak si odmyslíme politické divadlo, dalo by sa povedať, že konečne tu máme viac pozitívnych vecí. No netreba zabúdať, že ešte stále bojujeme. Bojujeme proti COVIDu, no a keď sa človek v [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Martin

Rob druhému tak, akoby si chcel, aby druhý robil tebe.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 415
Celková čítanosť: 1605545x
Priemerná čítanosť článkov: 3869x

Autor blogu